کمپرسور باد

کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا

چندین نکته درباره کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا

کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا

 

کمپرسورها از وسایل مکانیکی پرکاربرد در زندگی امروزی همه انسان‌ها می‌باشند، در واقع شما اکثر وسایلی که در زندگی خود استفاده می‌کنید اگر به آن دقت کنید در سیستم آن از کمپرسور استفاده شده است. پرکاربردترین نوع کمپرسور، کمپرسور باد یا همان پمپ باد است که جزو دستگاه‌های پرکاربرد در صنعت محسوب می‌شود و مدل‌های مختلفی دارد که کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا  در شرایط خاص خود به کار می‌آید.

کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا از دستگاه‌های کاربردی در صنایع غذایی، پزشکی، چوب و دیگر صنایع است. بهتر است قبل از خرید کمپرسور باد، به طور کامل با انواع مدل‌های مختلف آن آشنا شوید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که مشخصات فنی یک کمپرسور باد عالی را داشته باشد. کمپرسور هوا یا همان کمپرسور باد یک وسیله مکانیکی است که با مصرف انرژی مکانیکی در آن هوا تولید می‌کند و هوای تولید شده در مخزنی نگهداری می‌شود تا در مواقع لازم از آن استفاده شود.

اگر به دنبال خرید  هستید می‌توانید با مراجعه به سایت ایران کمپرسور بهترین نوع آن را برای خود انتخاکمپرسورهای باد صنعتی بی‌صداب کنید. این دستگاه مکانیکی هوا را با فشار مشخصی که برای آن در نظر گرفته شده که برای هر مدل متفاوت است به درون خود می‌فرستد و پس از این که هوا متراکم شد برای فراهم کردن انرژی جنبشی مورد نیاز وسیله بادی به بیرون رانده می‌شود. این دستگاه براساس حجم مخزن به کمپرسور باد صنعتی از حداقل 10لیتری تا حداکثر 1200لیتری تقسیم‌بندی و تولید می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.

 

آشنایی با کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا و مزایای آن

 
کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا چیست؟
 

این نوع کمپرسور همانطور که از نامش پیداست هوای فشرده را با صدای کمتری نسبت به کمپرسورهای باد صنعتی معمولی تولید می‌کند. کمپرسور باد  بی‌صدا(سایلنت) دارای دو نوع مختلف می‌باشد که شامل: کمپرسور یخچالی و کمپرسور بدون روغن می‌باشد.

در مدل کمپرسور صنعتی بی‌صدا یخچالی هر 6ماه یک‌بار باید روغن آن را تعویض کنید. در مدل بدون روغن اصلا نیازی به روغن ندارید، در واقع کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا بدون روغن به دلیل عدم تعویض روغن و عدم نیاز به سرویس مجدد، باعث می‌شود دستگاه استهلاک کمتری داشته باشد و به همان نسبت عمر آن نیز بیشتر خواهد شد.

چندین نکته درباره کمپرسور باد صنعتی بی‌صداکمپرسور باد صنعتی بی‌صدا

برای خرید کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

اگر قصد خرید کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا(سایلنت) را دارید لازم است یک سری نکات را مد نظر داشته باشید تا خرید درستی انجام دهید:

  • گنجایش مخزن دستگاه: از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید باید به آن کاملا دقت کنید حجم مخزن مورد نظر است چون اگر کمپرسوری که می‌خرید حجم آن مناسب نباشد شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید.
  • اندازه فشار مورد نیاز: اطلاع دقیق از میزان فشار مورد نیاز دستگاه از موارد بسیار مهم است چون اگر دستگاه فشار آن کمتر از فشار مورد نیاز شما باشد جوابگوی شما نخواهد بود. خرید دستگاه با فشار بالا نیز باعث هدر رفتن سرمایه شما می‌شود.
  • امکان جابه‌جایی دستگاه: اگر وزن دستگاه را هنگام خرید دقیق بررسی نکنید و کمپرسور سنگینی بخرید که حمل و نقل آن سخت است قطعا دچار مشکل می‌شوید پس سعی کنید ترجیحا کمپرسوری بخرید که دارای چرخ باشد یا اینکه مدل سبک آن را خریداری کنید.
  • نیاز به فشار باد دائمی یا موقت: اگر کار شما به گونه‌ای است که نیاز به فشار باد دائمی دارید سعی کنید از خرید دستگاهی که فشار آن موقتی است خودداری کنید چون این مدل جوابگوی کار شما نخواهد بود. اطلاع از نیاز شما در این مورد بسیار مهم است.

 

مزیت استفاده از کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا چیست؟

 

در هنگام خرید کمپرسور حجم آن را حتما در نظر داشته باشید و مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. اگر کمپرسوری با حجم مناسب انتخاب کنید مزایای زیر را برای شما در بر خواهد داشت:

  • تمیزی بیشتر محیط
  • آماده به کار در تمام شرایط هوایی
  • استفاده در تمام شرایط محیطی
  • آلودگی کمتر

 

انواع کمپرسورهای باد صنعتی بی‌صدا

 

 بعضی از مدل‌های موجود در بازار شامل موارد زیر است:

 

کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا 60لیتری ( 1 اسب بخار )
 

تعداد موتور آن یک عدد است – ولتاژ ورودی آن 220ولت – نوع روغن برودتی است – صدای کمپرسور سایلنت است – کمپرسور باد بی‌صدا با موتور پیستونی است- در صورت مشاوره قبل از خرید و تایید کارشناس فنی گارانتی دارد- دارای اورلود حرارتی- سیم پیچ مسی- مخزن اپوکسی- موتور استوک دارد- دارای برند است

 

کمپرسور باد صنعتی بی‌صدا 250لیتری
 

دو عدد موتور 2.5 اسب کولرگازی – قدرت موتور 2 یا 2.5 اسب بخار است- ولتاژ ورودی 220ولت- حداکثر فشار باد 8بار است- نوع روغن برودتی است – صدای کمپرسور سایلنت است – در صورت مشاوره قبل خرید گارانتی دارد- دارای اورلود حرارتی است – تایمر تاخیری- راه‌انداز اصلی( رله جنرالی+ دو عدد خازن استارت و دائم کار)- کلید قطع‌کن طرح ایتالیا- سیم پیچ مسی- دارای برند ایران کمپرسور(سرمایش) است.

 

کمپرسوربادصنعتی بی‌صدا بدون روغن 80لیتری
 

تعداد موتور یک عدد بدون روغن دو اسب(1600وات)- قدرت موتور دو اسب بخار- ولتاژ ورودی 220ولت- حداکثر فشار باد 8بار- بدون روغن- صدای کمپرسور سایلنت- در صورت مشاوره قبل از خرید گارانتی دارد- بلوک سفارشی- دارای شیر برقی- کلید قطع‌کن طرح ایتالیا- سیم پیچ مسی- دارای اورلود حرارتی- مخزن اپوکسی

 

سخن پایانی

 

در این مقاله شما را با کمپرسورهای باد صنعتی بی‌صدا در مدل‌های مختلف آشنا کردیم و متوجه شدید که اگر قصد خرید پمپ باد با کیفیت بالا را دارید بهتر است مقاله را مطالعه کنیم تا از خرید خود پشیمان نشوید و از کیفیت آن خیالتان راحت باشد. 

 

 
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا