Categories: کمپرسور باد

عوامل تأثیرگذار بر قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک

قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک به نوع کاربرد و درجه‌بندی آن‌ها بستگی دارد. دستگاه‌های پمپ باد هوای مورد نیاز را برای منابع تغذیه، جهت راه اندازی ابزارهای بادی تأمین می‌کنند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک (6 نکته مهم)

قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک به نوع کاربرد و درجه‌بندی آن‌ها بستگی دارد. دستگاه‌های پمپ باد هوای مورد نیاز را برای منابع تغذیه، جهت راه اندازی ابزارهای بادی تأمین می‌کنند.عوامل تأثیرگذار بر قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک
از کاربردهای کمپرسورهای اتوماتیک می‌توان به راه اندازی وسایل و تجهیزات صنعتی قدرتمند، ابزارهای پنوماتیک، تعمیرگاه‌ها، رنگ آمیزی خودروها و … اشاره کرد.
کارخانجات صنعتی در زمینه دستگاه‌های کمپرسور اتوماتیک تولیدات گسترده‌ای ارائه کرده‌اند.

مقدمه

با وجود انواع مختلف کمپرسورهای باد در بازار در ابتدا نیاز است با کاربردهای آن به‌طور کامل آشنا شوید. قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک به نوع کاربرد و درجه‌بندی آن‌ها بستگی دارد.
دستگاه‌های پمپ باد هوای مورد نیاز را برای منابع تغذیه، جهت راه اندازی ابزارهای بادی تأمین می‌کنند.
از کاربردهای کمپرسورهای اتوماتیک می‌توان به راه اندازی وسایل و تجهیزات صنعتی قدرتمند، ابزارهای پنوماتیک، تعمیرگاه‌ها، رنگ آمیزی خودروها و … اشاره کرد.
کارخانجات صنعتی در زمینه دستگاه‌های کمپرسور اتوماتیک تولیدات گسترده‌ای ارائه کرده‌اند.

قیمت دستگاه پمپ باد اتوماتیک برای بسیاری از مهندسین و افراد فنی اهمیت زیادی دارد. قیمت کمپرسورهای اتوماتیک با توجه توانایی و قدرتی که دارند، مشخص می‌شوند.
کارخانجات تولید پمپ باد اتوماتیک سعی می‌کنند، در فرایند ساخت دستگاه‌ها از بهترین مواد اولیه و قطعات با کیفیت و بادوام استفاده کنند.
کمپرسورهای باد اتوماتیک در کارخانجات صنعتی با قدرت‌های مختلفی ساخته می‌شوند. شما اگر بخواهید دستگاهی با موتور بسیار قدرتمندی تهیه کنید، باید هزینه بیشتری هم بپردازید.
تا انتهای مقاله ایران کمپرسور را همراهی کنید، تا بتوانید کمپرسور اتوماتیک مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

آیا کمپرسورهای اتوماتیک قابلیت حمل و نقل دارند؟

برای خرید هر نوع وسیله ای باید مواردی را که در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد را بررسی کنید. دستگاه‌های کمپرسور اتوماتیک هم از این امر مستثنا نیستند.
یکی از عواملی که باعث افزایش و کاهش قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک می‌شود، حمل و نقل آن در مدل‌های ثابت و متحرک است.
به کمپرسورهایی که قابلیت حمل و نقل آسانی دارند، کمپرسورهای قابل حمل گفته می‌شود.
این نوع کمپرسورها مدل‌‌های متنوعی دارند که با ورود به سایت ایران کمپرسور می‌توانید، کارایی دستگاه‌ها و قیمت آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.
برخی دیگر از انواع کمپرسورها که دارای مخازن بزرگ‌تری هستند، کمپرسور ثابت نامیده می‌شوند. این پمپ بادها به دلیل وزن سنگینی که دارند تنها به وسیله چرخ جابجا می‌شوند.

قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک و کاربرد آن در صنایع

همان‌طور که گفتیم در بسیاری از صنایع از کمپرسورهای باد اتوماتیک استفاده می‌کنند.
پمپ بادهای اتوماتیک علاوه بر تامین هوای فشرده برای استفاده از ابزارهای بادی، میخکوبی، رنگ آمیزی، نجاری و … ، کاربرد بسیار مهمی برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین دارد. بسیاری از تعمیرگاه‌های بزرگ و آپاراتی‌های اختصاصی ماشین سنگین از کمپرسورهای باد اتوماتیک با مخزن‌هایی به گنجایش حجم 15 تا 25 لیتر استفاده می‌کنند.

راهنمای خرید به شما توصیه می‌کند هنگام خرید دستگاه پمپ باد اتوماتیک، دستگاهی را بررسی کنید که مخزن آن در حالت عمودی باشد. زیرا علاوه بر اینکه حمل و نقل دستگاه راحت تر صورت می‌گیرد، برای نگهداری آن فضای کمتری هم نیاز خواهید داشت.

آیا منبع تغذیه در قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک نقش مهمی دارد؟

شما قصد دارید کمپرسور باد را با چه نوع منبع تغذیه ای تهیه کنید؟
به نظر شما پمپ باد اتوماتیک با منبع سوخت دیزلی بهتر است یا برقی؟

طبیعتاً شما با توجه نیازی که دارید نوع دستگاه و منبع سوخت آن را انتخاب می‌کنید. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید از کمپرسور باد اتوماتیک در محیط‌های سربسته استفاده کنید، باید پمپ بادی با منبع سوخت برقی را برای خرید در نظر بگیرید.
ولتاژ مصرفی که برای کمپرسورهای برقی تعیین شده ‌است، به‌طور استاندارد چیزی حدود 110 تا 120 ولت می‌باشد.
برخی از انواع پمپ بادهایی که با دو موتور کار می‌کنند، ولتاژ مصرفی مورد نیاز آن‌ها تا 220 و 240 می‌رسد.

گفتیم برای راه اندازی دستگاه‌های بزرگ صنعتی از کمپرسورهایی استفاده می‌کنند که توانایی بسیار بالا و قوی داشته باشند.
به همین دلیل اکثر افرادی که در کارگاه‌ها و کارخانجات مشغول به کار هستند، دستگاه کمپرسور با منبع سوخت دیزلی را خریداری می‌کنند.
دستگاه‌های پمپ باد دیزلی از ظرفیت مخزن بسیار زیادی برخوردار هستند و علاوه بر اینکه سر و صدا و دود زیادی تولید می‌کنند، باید در محیط‌های بزرگ و باز نگه داری شوند.

راندمان و کارایی دستگاه کمپرسور اتوماتیک

چگونگی راندمان و کارایی کمپرسور نکته ای است که در مشخص شدن قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک بسیار حائز اهمیت می‌باشد و شما هنگام خرید باید به آن دقت کنید.
حجم هوای تولیدی در کمپرسور با واحد متر مکعب در دقیقه محاسبه می‌شود.
شاخص عملکرد ابزارها و وسایل پنوماتیک بسیار کمتر است و عددی بین 0 تا 5 را نشان می‌دهد. کمپرسورها برای راه اندازی دستگاه‌های بزرگ‌تر به شاخصی حدود 10 SCFM و بیشتر نیاز دارند.

ظرفیت مخزن کمپرسور اتوماتیک را بررسی کنید

اگر برای خرید و قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک از هر کسی سوال کنید، به احتمال 90 درصد درباره مخزن دستگاه به شما توصیه خواهند کرد.
مخزن از مهم‌ترین بخش‌های اصلی دستگاه پمپ باد اتوماتیک می‌باشد. هر چقدر ظرفیت مخزن بیشتر باشد، کمپرسور می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی هوای مورد نیاز را تولید و در نتیجه آن را ذخیره‌سازی کند؛ بنابراین اگر شما هم به فشار بیشتری برای استفاده از ابزارهای پنوماتیک نیاز دارید، باید دستگاه کمپرسور با ظرفیت مخزن بالایی را خریداری کنید. از مزیت‌های مهم کمپرسور با مخزن بزرگ می‌توان به خنک‌کننده موتور که موجب کاهش استهلاک و در نتیجه افزایش طول عمر دستگاه می‌شود، اشاره کرد.

Service title

پمپ‌های باد به دو صورت تک مرحله ای و دو مرحله ای به بازار توزیع می‌شوند. شاخص عملکرد دستگاه به نوع پمپ بستگی دارد.
کمپرسورهایی که با یک یا چند سیلندر هوای فشرده را تأمین می‌کنند از نوع تک مرحله ای هستند، در این نوع کمپرسورهای اتوماتیک هوای فشرده با فشار کمتری تولید می‌شود و میزان هوای خروجی همواره ثابت می‌ماند.
نوع دیگر کمپرسورها که دو مرحله ای می‌باشند، از دو سیلندر تشکیل شده‌اند. این نوع کمپرسورها از پمپ‌های دو مرحله ای پشتیبانی می‌کنند و فشرده سازی هوا را با بیشترین فشار انجام می‌دهند.
توصیه می‌شود اگر می‌خواهید از چند ابزار پنوماتیک به‌طور همزمان استفاده کنید، کمپرسورهای باد دو مرحله ای بهترین تولید کننده هوا برای این کار هستند.

سخن پایانی

برای اطلاع از قیمت دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک وارد سایت ایران کمپرسور شوید و از سایر مدل‌های پمپ باد دیدن کنید. ایران کمپرسور ارائه دهنده کمپرسورهای هوا با توان بالا و شاخص عملکرد قابل قبول می‌باشد. از ویژگی‌های دستگاه کمپرسور باد اتوماتیک ایران کمپرسور می‌توان به گنجایش و ظرفیت بالای مخزن، برخورداری از تجهیزات فشارسنج و سوپاپ اطمینان، حمل و نقل آسان دستگاه و … اشاره کرد.

نویسنده هواسازان

Recent Posts

انواع کمپرسورهای پیستونی

انواع کمپرسورهای پیستونی هرچند كه تمامی كمپرسورهای پیستونی بر مبنای اصول ذكر شده در بالا…

3 سال ago

کمپرسورهای پیستونی هوا

کمپرسورهای پیستونی هوا   كمپرسورهای پیستونی عموما برای دبی كم و فشارهای زیاد مورد استفاده قرار می…

3 سال ago

کمپرسورهای گریز از مرکز

کمپرسورهای گریز از مرکز كمپرسورهای گریز از مركز بعداز كمپرسورهای پیستونی پرمصرف ترین كمپرسورها در…

3 سال ago

اساس کار کمپرسورهای گریز از مرکز

اساس کار کمپرسورهای گریز از مرکز   اصول کار این کمپرسورها و اساس کار کمپرسورهای…

3 سال ago

8 فایده شگفت انگیز زندگی مینیمالیستی

8 فایده شگفت انگیز زندگی مینیمالیستی   8 فایده شگفت انگیز زندگی مینیمالیستی  مینیمالیسم راهی…

3 سال ago

زندگی مینی‌مال یعنی چه؟

زندگی مینی‌مال یعنی چه؟ زندگی مینی‌مال یعنی چه؟ در این پست از تجربه‌ی سفر مینی‌مال…

3 سال ago